Uinvest Review 2012

Posted by en.sharil | Posted in | Posted on 10:55 PTG


Uinvest Review 2012

Uinvest.com.ua sebuah program investment dari Ukraine yang memberi peluang kepada semua ahli membuat investment dengan hanya serendah $20 dan keatas dengan pelbagai jenis bidang perniagaan seperti restoran, hotel, kilang dan lain2 lagi. Adakah Uinvest Inc sebuah program high return biasa yang akan scam? mungkin ... tapi rekod pembayaransejak 2009 lagi membuktikan kesungguhan Uinvest Inc dalam membuktikan kredibiliti mereka dalam mempamerkan perlaburan dengan modal kecil dalam sektor perkhidmatan dan hartanah di Europah. 

Uinvest.com.ua – invest your money to the shares of real businesses

Klik untuk terus mendaftar di Uinvest.com.ua


Uinvest.com.uaUinvest Malaysia
• Siapakah Uinvest INC.
• Antara beratus ribu bukti pembayaran.
• Bagaimana Uinvest Berfungsi?.
• Kesungguhan dan Legitmatasi Uinvest Inc.
• Bagaimana membuat perlaburan di Uinvest.
• Tawaran untuk sertai Uinvest Bersama kami.
• Deposit dan Withdraw di Uinvest.
• Soalan Yang Sering Ditanya. 

Siapakah Uinvest Inc

Uinvest sebuah program perlaburan property secara online dengan menggunakan domain Uinvest.com.ua yang didafatar di Ukraine. Sebuah program High Return yang mendakwa mereka ialah sebuah syarikat yang benar-benar wujud di Ukraine. Keberanian mereka mendakwa yang mereka sebuah syarikat yang benar wujud dan kukuh berdasarkan pengiktirafan Beverly Hills Chamber of Commerce, Dailyfinance, Yahoo Finance dan Track Record Uinvest sendiri sejak tahun 2007.

Domain Record:
=============
domain: uinvest.com.ua
admin-c: UI24-UANIC
tech-c: DM1-UANIC
status: OK-UNTIL 20121130173114
dom-public: NO
nserver: ns1.uinvest.com.ua
nserver: ns2.uinvest.com.ua
mnt-by: UARR8-UANIC (ua.cyberberry)
remark: InterConsalting Client
created: 0-UANIC 20071130173115
changed: DM1-UANIC 20110202104507


Uinvest.com.ua didaftarkan pada 30 November 2007 domain dipanjangkan sehingga 30 November 2012 dengan menggunakan Dedicated Server yang turut dihostkan di United States (US). Database website disecure dengan TrustWave Holdings Inc dan juga menggunakan SSL 256-bit Encryption dari Comodo Ca Limited


Program ini sebenarnya diasaskan oleh Vitaliy Danilenko bersama 5 orang pelabur pada tahun 2006 dengan impian memberikan peluang yang sama kepada semua untuk memiliki pegangan dalam property yang berjaya.

Dan mereka memilih Ukraine atas dasar polisi di Ukraine yang mesra pelabur dan Ukraine antara Negara Europah yang giat membangun yang mampu mengelak dari krisis ekonomi yang melanda EU.

Bagaimana Uinvest Berfungsi?

Secara asasnya Uinvest mencari sesebuah projek yang memerlukan dana dan berpotensi memberikan pulangan yang menarik dan mampu menjana keuntungan. Semestisnya perlaburan mengalami untung rugi, tetapi Uinvest terlebih dahulu menyelidik kadar risiko sebelum disenaraikan. Manakala, Dana yang besar diperlukan akan dipecahkan kepada share/pegangan yang kecil dan mampu dimiliki oleh ahli Uinvest.

Link Video Penjelasan Konsep Uinvest di Youtube
Link Download Video Uinvest | 5.938MB
Ahli boleh membeli share ini dan mendapat pulangan bulanan bergantung kepada peratusan yang ditetapkan Uinvest bagi tempoh tertentu.

Untuk perkhidmatan ini, Uinvest hanya caj 10% daripada keuntungan bulanan anda, bermakna dalam tempoh anda mendapat semula modal dengan share ini, Uinvest tidak akan caj apa2 lagi.

Hanya selepas modal berjaya diperolehi semua, 10% dari keuntungan bulanan share tersebut diambil Uinvest sebagai caj perkhidmatan Uinvest.


Bagaimana membuat perlaburan di Uinvest

1. Bina akaun anda di Uinvest secara percuma sahaja. Daftar dengan menggunakan link affiliate saya kerana ada bonus untuk anda. Gunakan link ini:

https://uinvest.com.ua/?amigosid=2596



2. Pilih Bisnes yang anda ingin melabur



Uinvest menawarkan perlbagai bidang bisnes dari kemudahan pengilangan, pembuatan, perkhidmatan dan properties komersial. Setiap syarikat menawarkan Share yang membolehkan ahli Uinvest mendapat pegangan dalam projek mereka. Seperti yang anda lihat diatas, setiap share mempunyai bilangan tertentu, harga tertentu dan pulangan tertentu setiap bulan. Sesuaikan dengan modal anda.
Contoh Share: Confectionery factory 
Status:
Location:Ukraine, Kyivska obl.
Business:Confectionery factory
Years in business:5 years
Amount needed:$314,50
    Earnings monthly:
$58,650
    Investment period:
3 years
    Project started on:
06/29/2012

Price per share: $370

Dimana, Amount Needed; $314,50 dan keutungan bulanan yang ditawarkan syarikat ini ialah $58,650. Bermakna harga 1 share yang ditetapkan oleh Uinvest ialah $370 dengan 850 bilangan share! Harga asal iaitu $370 ini disebut sebagai INCA (Initial Cost Action)

Ini kerana 850 share yang ditawarkan semua telah terjual, harga yang ditawarkan sekarang yang kita nampak iaitu $446.00 ialah harga yang paling rendah ditawarkan pemilik2 share itu sekarang untuk dibeli atau dipindah milik. Share baru biasanya akan diperkenalkan setiap bulan oleh Uinvest sekiranya terdapat projek2 yang sesuai.

Disini kita boleh nampak, bahawa share di Uinvest boleh dipindah milik antara ahli, sedikit caj dikenakan oleh pihak Uinvest. Bermakna anda juga boleh mendapat untung dengan menjual share selain keuntungan bulanan anda.

3. Menjana Keuntungan, Ini adalah tawaran Uinvest Inc dan bagaimana mereka memberi keuntungan kepada ahli, Berkenaan deposit, withdraw, dan lain-lain akan dibincangkan dibawah lagi

Deposit dan Withdraw di Uinvest

Anda boleh gunakan 6 cara ni untuk withdraw dan deposit ke Uinvest, iaitu melalui:

• AlertPay (payza) - Untuk Malaysia, kita boleh fund akaun AP kita dengan Visa Card, MasterCard, Wire Transfer dan Bank Transfer. Tetapi untuk withdraw dari Payza hanya boleh menggunakan Wire Trasnfer sudah tentu melibatkan fee yang tinggi. Tak jugak digalakkan bagi sesiapa yang berurusan dengan amaun kecil.

• Liberty Reserve - ialah sejenis payment processor yang hanya boleh didapati dengan dealer atau penjual biasa dan begitu juga sebaliknya untuk dapat cash. LR mudah didapati tetapi masalah hacker menghantui payment processor ini, jadi anda perlu berhati-hati dengan pekara ini. Panduan Liberty Reserve

• Visa Card - proses Visa ke Uinvest agak cepat dan amat sesuai untuk sesiapa yang agak sibuk. Trustwave iaitu penyedia sistem keselamatan database Uinvest bertanggungjawab menjaga maklumat anda dan boleh dipercayai kerana produk ini digunakan oleh bank saentero dunia. Jadi anda tidak perlu bimbang Uinvest dapat melihat data anda atau database Uinvest dihack

• Wire Transfer - menggunakan option ini biasanya memang melibatkan fee yang tinggi, kami tak galakkan dan oleh itu kami tidak terangkan disini.

Cheque - menggunakan option ini biasanya memang melibatkan masa yang lama, kami tak galakkan dan oleh itu kami tidak terangkan disini.

PayPal - menggunakan option ini biasanya memang melibatkan masa yang lama juga, disamping akaun anda juga perlu disahkan terlebih dahulu oleh Uinvest. Menggunakan Paypal untuk urusan perlaburan sebenarnya bukannya satu keputusan yang baik, jadi kami tak galakkan dan oleh itu kami tidak terangkan disini.

Antara beratus ribu bukti pembayaran




Kredit kepadahttp://readndecide.blogspot.com/

Kesungguhan dan Legitmatasi Uinvest Inc


Uinvest memberi Kopi percuma di Ukraine ketika Euro 2012 baru2 ini. link Video

Memperkenalkan Konsep Baru perniagaan dengan modal dan share berpotensi. Link Video


Chat Conference Support hampir 24 jam sehari.
Video Conference Support.

CERTIFICATE OF INCORPORATION

TAX CERTIFICATE

BYLAW TYPE OF ACTIVITIES (1)

BYLAW TYPE OF ACTIVITIES (2)


Tawaran untuk sertai Uinvest Bersama kami

Kami akan cuba mempermudahkan urusan2 anda untuk deposit dan withdraw. Selain itu, kami menawarkan

rebat (pemulangan komisen tajaan) sebanyak 50%!!! bagi yang menyertai Uinvest dengan menggunakan link kami!


Soalan Yang Sering Ditanya

Apakah tujuan website Uinvest.com.ua
Sebagai panduan dalam peluang perlaburan dengan menekan bisnes yang stabil yang mampu menghasilkan pulangan
Bagaimana Program ini berjalan?
Uinvest sebuah program yang bijak, selesa dan dipandang tinggi dari segi mengenalpasti peluang perlabruan di Europah. Anda boleh mengikuti program ini dengan proses mudah seperti dibawah:

a) daftar untuk membuka akaun perlaburan online dengan Uinvest
b) Pilih peluang perlaburan dari senarai yang disediakan
c) Tentukan jumlah perlaburan anda
d) Melabur dalam program pilihan anda
e) Ambil bahagian dalam pengurusan bisnes anda
f) Pendapatan anda akan terus ke akaun perlaburan online
g) keluarkan dana dari perlaburan anda ke akaun bank anda
Contoh Proses ini?
Anda boleh lihat contohnya disini
Berapa banyak kami boleh dapatkan?
Tiada limit dalam pendapatan anda. Peluang perlaburan di Uinvest mewakili bisnes yang aktif. Dengan membeli pegangan dalam bisnes ini, anda menjadi sebahagian daripada pengurusan dan pembahagian keuntungan dalam perlaburan anda. Semuanya bergantung kepada pemilihan bisnes yang tepat dan pengurusan yang baik dalam perlaburan
Apakah yang kami boleh rugi?
Setiap perlaburan mengandungi elemen risiko. Uinvest meminimum risiko dengan menawarkan bisnes yang berdaya maju dan memberi pulangan cepat. Dengan menjadi pengurus kepada bisnes anda sendiri dan Uinvest, keputusan anda mempengaruhi potensi kejayaan dan kestabilan keuntungan. Secara mudahnya, anda mengawal skod dan arah tuju dalam perlaburan anda disamping anda boleh menjual bisnes anda (pegangan dalam sesuatu projek) atau mengeluarkan keuntungan dari Uinvest.
Wujudkan nilai perlaburan minimum atau maksimum?
Setiap bisnes dalam Uinvest mempunya nilai maksimum dan minimum yang diperlukan untuk perlaburan. Uinvest menawarkan pelbagai bidang dalam peluang bisnes dari usahasama keusahawanan ke pernigaan berskala besar
Adakah peluang bisnes yang ditawarkan sah (legitimate)?
Uinvest hanya berkerjasama dengan bisnes yang berdaya maju dan mempunya hala tuju yang jelas dalam menjana keuntungan. Uinvest memantau semua bisnes berdasarkan kriteria yang Uinvest tentukan. Selepas mendaftar dengan Uinvvest, anda boleh akses semua informasi termasuk analisa yang releven tentang bisnes2 berkenaan
Apakah Kos penyertaan, adakah keahlian percuma?
Pendaftaran/penyertaan semestinya percuma. Selepas pendaftaran, anda boleh memilih perlaburan yang menepati citarasa anda. Yuran yang kami kenekan hanya 10% dari keuntungan yang anda terima hasil dari perlaburan dan hanya dikenakan selepas anda mula mendapat keuntungan (melebihi modal). Model bisnes yang tawarkan merupakan kelebihan kepada golongan profesional di Uinvest untuk memilih bisnes yang menawarkan perlaburan yang paling menarik
Adakah Uinvest menyediakan program ganjaran untuk mempromosikan peluang yang ditawarkan Uinvest?
YA, anda perlu membuat akan di Uinvest dan mendaftar sebagai affiliate (dibahagian bawah setiap halaman, klik Partenership). Anda akan mendapat kod affiliate seperti http://uinvest.com.ua/?amigosil=XX (dimana XX ialah unik nombor anda)

Comments (0)

Catat Ulasan